nemo

Alla inlägg under mars 2012

Av linnea eriksson - 31 mars 2012 10:02

gomorron alla! vakert väder i dag synd bara att marken var vit när jag vaknade    hur fan kan ja va så jävla trött på nätterna ja kan inte ens va vaken till 12   somnade framför tvn igår vid typ 11 sen vaknade jag vid halv 2 o älskling hade oxå somnat så jag gick upp o stängde av tvn då. sen vaknade jag typ halv 9.. så vi får se om filmen idag eftersom vi somnade. just nu sitter jag i min systers rum. jag hade skrivit en fråga på hennes blogg (http://hannaslash.bloggplatsen.se/) och frågat varför hon aldrig bloggar nästan då sa hon till mej att hon inte orkat och ja sa att ja bloggar varje dag. då sa hon att de brukade hon oxå göra. då fråga ja om hon läser min blogg då kollade hon typ upp i taket o höll på o börja skrata sen sa hon nej   snyft min syrra läser inte min blogg..

    

Av linnea eriksson - 30 mars 2012 21:40

ligger i min säng o väntar på älskling vi ska kolla på paranomal activity 3 och äta ostbågar vi har vart till borlänge en snabbis idag och hämtat älsklings glasögon. i skolan va de tävling om ett paket. man skulle svara på frågor om påsken i grupper. jag, elin, julia och sandra var först med att svara på allt och vi hade flest rätt   de va ett påsk ägg med godis som vi vann! fick en ros av älskling idag oxå! älskar dej   

     

Av linnea eriksson - 29 mars 2012 19:37

ligger och myser breve älskling som ligger o spelar nå spel   men ja fick iaf en puss     

är det min arm eller en fet limpa? 

Av linnea eriksson - 29 mars 2012 16:04

hallå! va i skolan i dag på historian sen åkte jag hem för hade sån jääävla mensvärk.   imorse vägde jag mej hos älskling. har gått ner 4,1 kg är så otroligt glad och stålt över mej själv! nu ligger jag hemma själv framför datorn. älskling kommer ikväll      

Av linnea eriksson - 29 mars 2012 08:08

nu ska jag snart stica till bussen som går om 7 min ont i magen som fan men inte mkt o göra åt...  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards