nemo

Alla inlägg under maj 2012

Av linnea eriksson - 31 maj 2012 15:17

tänkte inte gå till skolan idag men eftersom det var siata historia lektionen idag och matte. men vi såg på tråkiga filmer på historian och matten nån tråkig uppgift som ingen förstog. kunde lika gärna vart hemma.

imon börjar jag klockan 15.00   och slutar tidigast tolv.. ska jobba på studentbalen. det är vi i ettan som ska göra maten   några börjar redan klockan tolv för att förbereda. jobiggt att jobba från 12 till 12.. woopwoop! 

     

.

Av linnea eriksson - 30 maj 2012 19:45

If you don´t live

for SOMETHING

you´ll die 

for NOTHING

 



Av linnea eriksson - 30 maj 2012 16:52

dom här shortsen köpte jag igår   riktigt snygga och sjukt billiga!

gick riktigt bra att göra mat idag  hoppas lärarna oxå tyckte jag var duktig. blev ingen idrott idag eftersom jag hostar så mkt. blev o åka hem och äta massa glass ist! woop woop!      

Av linnea eriksson - 30 maj 2012 07:55

ska snart sticka till skolan. är fortfarande sjuk men ska försöka gå ändå. men ingen idrott för mej. vi ska redovisa våra landskapsrätter idag  älgfärsbiffar och potatiskaka ska jag göra. de blir gött! troligtvis ingen dator med till skolan så skriver igen när jag kommer hem. woopwoop!   

Av linnea eriksson - 29 maj 2012 22:08

har inte bloggat idag för att jag håller på o blir förkyld. så jag orkade inte. inlägget som var idag var tidinstält. imon ska jag laga mat i skolan så vill inte va sjuk. Men har jag feber imon så har jag ingen lust att gå till skolan.

köpte ett par nya shorts idag   lägger nog upp en bild på dom imon. nu ska jag försöka sova, woopwoop! 

ddet värsta är att jag brukar alltid bli sjuk jätte plötsligt. jag kan vara frisk när jag går och lägger mig och när jag vaknar kan jag vara jätte sjuk så jag typ inte orkar röra mej.      

Av linnea eriksson - 29 maj 2012 10:15

Love me?

GREATE.

Hate me?

EVEN BETTER.

Think I´m ugly?

DON`T LOOK AT ME.

Don´t know me?

DON`T JUDGE ME.

Think you know me?

YOU HAVE NO IDEA.

 

Av linnea eriksson - 28 maj 2012 20:43

jag fångade en brax idag när vi va och fiskade   duktig jag är! tyvärr så kastade vi tillbaka den i vattnet..

 

nästa gång tar jag gammel gäddan!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards