nemo

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av linnea eriksson - 6 juni 2012 19:39

idag har jag och älskling och hans familj vart och dammsugit deras båt och fiskat. jag fick inte gammelgäddan som jag ville men älskling fick gammelpinnen   han fick ett helt jävla träd på kroken som han drog upp ur sjön XD  fan va vi skrattade åt han. han ser sååå nöjd ut på bilden. 

när vi kom hem så lät det i dörren när vi satt i köket. det lät som att ytterdörren öppnades och stängdes. ( det gjorde den ochså för vi hade inte stängt dörren helt så den blåste upp och igen men det märkte vi inte förens senare) så vi började o prata om "spöken" och att det spökar hemma hos älskling och hans mamma berättade lite saker som hänt hos dom. o jag berättade att jag och några kompisar har kört anden i glaset, svarta madam och sånna saker. o berättade att vi hade hört någon som skrek då. då började hans syster gråta för att hon blev så rädd.. kul att jag fick henne att gråta. men sedan frågade hon hur man gjorde och massor nyfikentjej.se nu ska jag och deras mamma snart klippa kristoffer. hehe.. 

     

Av linnea eriksson - 6 juni 2012 12:32

illgul tröja och blå jeans  

     

Av linnea eriksson - 6 juni 2012 09:00

jag var inte med på nått men jag var där! 

bild på när eleverna spelade innebandy mot lärarna. ( lärarna i röda tröjor)

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards