nemo

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av linnea eriksson - 21 mars 2012 21:54

nu ska jag och älskling snart sova är sjukt trött   som vanligt.. nu på kvällen så har jag tittat på sveriges mäster kock och plattat älsklings hår med hans mini plattång som han fick av mej igår. Imorgon vet jag inte vad som händer det visar sig väll. nu ska jag kolla lite på pewdiepie sen ska jag sova. nati natti      

pewdiepie  

sån fick älskling av mej     

Av linnea eriksson - 21 mars 2012 15:12

ligger i soffan hemma hos älskling och har jätte ont i magen  åkte hem från skolan fast min lärare sa att jag skulle vara kvar i skolan. va inte meningen att jag skulle stanna hemma heller egentligen skulle jag bara följa med älskling hem och lämna lite saker för jag hade så lång rast men fick bara ondare i magen så jag åkte inte tbx till skolan. 

   

Av linnea eriksson - 21 mars 2012 09:19

jag har lovat att skriva ett inlägg om min syster för hon har skrivit ett om mej i sin blogg 

min lilla syster hanna.. vad ska jag säga? du är min enda syster och jag kunde inte fått någon bättre syster än dej. även om du aldrig är hemma och jag nästan aldrig träffar dej. du skrattar åt allt och alla. världens sämsta humor ( som du skrev att jag hade) men det är inte alla som har en lilla syster som kör tjej vasan i hallen och as garvar.  men jaa.. du sitter alltid upp hela nätterna på helgerna och pratar med julia och sen vid typ 2 på natten brukar någon av er somna   du är bra kul du. även om du försöker göra allt föa att få mina kläder men dom får du inte  

men jag älskar dej ändå hanna  

           

Av linnea eriksson - 21 mars 2012 07:40

sitter hemma o dricker kaffe och äter keo  snart ska jag gå till bussen o åka till skolan.matte prov idag. hoppas det går bra fast jag inte har pluggat men det brukar det göra  skriver senare igen woop woop!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards