nemo

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av linnea eriksson - 27 mars 2012 21:32

hejhej! har inte orkat blogga tidigare idag och inte haft tid heller.  idag har jag vart i köket så har varken sminkat mej eller satt i löshår idag. va väldigt stressigt att stå i luckan och ta emot bongar o hålla reda på hur mkt mat som skulle fram. sen efter skolan åkte jag till stan mrd älskling och gick till umo men det var stängt på grund av möte. årkade inte stå o vänta där eller på stan en halv timme så vi åkte hem till mej. sen satte jag i löshåret och packade lite grejer och åkte hem till älskling så nu ligger jag är i hans säng och myser framför erik och mackan och ska snart sova. woop woop!     

Av linnea eriksson - 27 mars 2012 21:32

hejhej! har inte orkat blogga tidigare idag och inte haft tid heller.  idag har jag vart i köket så har varken sminkat mej eller satt i löshår idag. va väldigt stressigt att stå i luckan och ta emot bongar o hålla reda på hur mkt mat som skulle fram. sen efter skolan åkte jag till stan mrd älskling och gick till umo men det var stängt på grund av möte. årkade inte stå o vänta där eller på stan en halv timme så vi åkte hem till mej. sen satte jag i löshåret och packade lite grejer och åkte hem till älskling så nu ligger jag är i hans säng och myser framför erik och mackan och ska snart sova. woop woop!     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards