nemo

Alla inlägg den 4 april 2012

Av linnea eriksson - 4 april 2012 20:30

hejhej! sitter framför tvn o kollar på minuten.älskling håller på o göra mat. blir panbiff   gottigotti! är sjukt trött kommer somna svider i ögonen. haft matteprov i dag. det kändes som det gick bra iaf   sen åkte jag till ludvika skulle ha idrott där. träffade lite människor sen gick jag till idroten skulle inte vara med så fick en uppgift o göra som tog typ 10-15 min. sen gick jag till um sen mötte jag älskling i sporthallen så gick vi o 2 till o köpte glass vid donken sen åkte jag hem och gjorde mat till mej o älskling sen när han kom så hade han köpt rosor till mej 

sen åkte vi hem till älskling så nu sitter jag här.

nu till meningen med inlägget. jag undrar hur ni vill att min blogg ska vara ska det vara mest bilder och lite text eller vill ni läsa texter om vad jag gör på dagarna. så bilder eller text? om ingen kommenterar nått så kommer jag fortsätta som jag gjort hitills. nu har ni chansen o berätta. 

gonatt så länge! 

Av linnea eriksson - 4 april 2012 07:49

kaffe   snartt sticka till skolan har matteprov idag önska mej lycka till! 

    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards