nemo

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av linnea eriksson - 21 maj 2012 17:15

det är detta alla små flickor förbereds för  

 

.

Av linnea eriksson - 21 maj 2012 12:48

EXPECT THE BEST,

BE PREPARED FOR THE WORST,

FUCK WHAT OTHERS THINK

& DO YOURE OWN THING.

 









Av linnea eriksson - 21 maj 2012 11:02

nu vill jag att det ska bli varmt och skönt ute så man inte behöver så jävla mkt kläder   det är iaf sol ute idag och det ska vara det hela veckan så snart är sommaren här   bara 2,5 veckor kvar i skolan  

man eftersom man inte kan liggaa ute och sola än så vill jag sola solarium. det skulle vara skönt. så man blir lite brun nån gång  

      

Av linnea eriksson - 21 maj 2012 07:15

folk säger att jagoch min syster är lika varandra  tycker ni vi är det?

HANNA


JAG

ignorera datumen som står på bilderna. min syster orka inte ställa om tillrätt datum på sin kamera..    

Ovido - Quiz & Flashcards