nemo

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av linnea eriksson - 22 maj 2012 21:36

nu ska jag och älskling kolla på the hole   har sett den förut men kommer inte ihåg vad den handlar om   så nu har vi gjort popcorn med smak av sourcream and onion gött! woopwoop!   

Av linnea eriksson - 22 maj 2012 13:05

hejhej! kom precis hem från skolan matteprovet gick helt okey. hoppas läraen oxå tycker de   hartagit på mej skjorts och smörjt in mej i sol olja nu ska jag bli brun! får mina skjorts i dag    är så underbart väder idag! såvafan gör jag inne framför datorn? ut i solen ska jag. woopwoop!    


eftermiddans outfit

 

Av linnea eriksson - 22 maj 2012 07:00

nationellt prov i matte idag. kuuuul.. hoppas jag klarar det bra så jag får ett bra betyg i matten.   kommer sluta typ ett.om det är fint väder när jag kommer hem så tänker jag lägga mej på gräset o sola    

blev så jävla rädd igår.när jag och älskling gick upp från bussen så låg det en orm på stigen! jag blev så jävla rädd så jag skrek och sprang tillbaks. älskling fortsatte gå för han viste inte va jag skrek åt. sen såg han vad det va så han tog en pinne och tog bort den. HATAR ORMAR!!


Ovido - Quiz & Flashcards