nemo

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

snö..

Av linnea eriksson - 16 april 2012 10:48

hallå! sitter i skolan och gör inget speciellt. när man vaknade i morse så hade jag inte bara försovit mej 40 min det hade kommit snö oxå.. kul. det var bara o ta på sej löshåret o slänga i sej kaffet och sticka till skolan. på morgonen fick vi duka för buffe´i restaurangen. sen frukost och nu ska man jobba med det man ligger efer med eller jobba matte. jag orkar inte kan det inte gå fortare till sommarlovet. 

bild på resultatet av min systers hår.

syns inte så bra. menmen..   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea eriksson - 22 juni 2012 20:44

hej hej alla! nu har jag startat en ny blogg! på bloggplatsen gick det inte att ladda upp videoklipp. eller jo det gick men det gick inte o kolla på dom för dom bara laddade och hackade hela tiden... och jag tycker om utseendet mer på min nya än den ...

Av linnea eriksson - 22 juni 2012 18:17


va god mat! o vi fiskade litemen fick inget o skönt va det i vattnet men vi badade inte.. nu vet jag inte va ja ska hitta på. hanna e i örebro så henne kommer jag inte träffa på ett tag o becka e hos sin pappa nu så henne ser jag inte fören på ludvik...

Av linnea eriksson - 22 juni 2012 11:31


ska snart åka ut till farmor o farfars stuga. vi ska grilla o sen ska jag o älskling testa fiska lite    hoppas ni får en fin midsommar allihop! woop woop!   ...

Av linnea eriksson - 21 juni 2012 18:00


idga såg jag ut såhär!   kul att hanna blev med på kort.. men han inte ta nån ny bild.. ...

Av linnea eriksson - 21 juni 2012 14:30


mange makers tröja     

Ovido - Quiz & Flashcards