nemo

Alla inlägg under april 2012

Av linnea eriksson - 15 april 2012 12:37

gomorron! sitter och dricker kaffe med smak av smörkola   vaknade vid tolv idag har inte sovit så här länge på hela lovet  så självklart så ska jag göra det sista dagen.. vid 2 ska jag åka hem och v med julia   inte träffat henne sen.. ja vet inte när vi slutade 9an kanske. älskling ska sitta hemma och plugga då. kunde ha vart finare väder ute men det har inte vart så speciellt bra väder den senaste veckan   nu ska jag dricka upp kaffet och gå upp och sätta i löshåret. woop woop!  

       

Av linnea eriksson - 14 april 2012 17:06

tja! kom precis hem från älsklings mormor. vi var hos hans mormor i nästan 4 timmar o åt mat   vi fick skjuts av älsklings bror hem och till affären. vi köpte kött till ikväll för jag och älskling ska grilla ikväll. ensama hemma  efter den här dagen så vet jag iaf va jag ska ha för bil när jag blir stor ( eller srörre. är ganska stor redan). känslan som uppstår när man dras bak i sätet av farten. Underbart!   

    

Av linnea eriksson - 14 april 2012 12:31

nu ska jag snart åka till älsklings mormor som fyller 75 år. fick en klänning av älsklings mamma oxå   jag skriver igen sen när jag kommer hem om ett par timmar har inte så mkt tid nu. ska åka snart. men en lite bild på hur jag och älskling ser ut idag har jag tid med att lägga upp        

hehe.. de e kul o ta kort på sej själv. man är inte sötare än va man gör sej..     

Av linnea eriksson - 13 april 2012 19:33

har nyss ätit kebab pizza. är så jävla mätt. ligger och tardet lungt i sängen jag kommer aldrigorka springa ikväll   kommer bli att jag ligger här och fetar mej med popcorn..  har iaf hoppat studsmatta idag  

   

Av linnea eriksson - 13 april 2012 13:33

idag är det otursdagen fredag den 13:e undrar om det blir nån otur för mej då eller om det bara är skrock. 

min outfit idag      

Av linnea eriksson - 13 april 2012 12:06

hejhej! har nyss torkat mitt löshår som jag tvättae igår   ska snart sätta i det och fixa smink och så. sen ska jag åka till älskling och sova hos han till söndag  har inte hänt så mkt idag klockan är ju bara 10 över 12. så jag får skriva mer senare. woop woop så länge!

har fixat till mitt örhänge som jag köpte igår. har ju så många hål i öronen så jag får inte plats med fejk ringar så fick ta bort den o sätta dit ett riktigt örhänge     

Av linnea eriksson - 12 april 2012 22:41

sitter i hannas rum o myser med hennes katt. har precis haft i hårfärg i hennes hår och har hårinpackning i håret. ska ha på ansiktsmask snart oxå  

 

woop  woop!   

Av linnea eriksson - 12 april 2012 19:25

hejhej! kom alldeles nyss hem från borlänge  har vart en kulig dag. har inte köpt så mkt men lite blev det iaf. köpte tre tröjor, örhänge och en parfym   nu ska jag snart färga min systers hår och sen ska jag nog ut o jogga om ja årkaar. har sån jävla träningsverk i magen.. o jag ska nog tvätta mitt löshår sen lägga mej o mysa med älskling o se på tv o göra lite popcorn  

lite bilder från idag och på vad jaghar köpt 

               

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards