nemo

Alla inlägg under april 2012

Av linnea eriksson - 19 april 2012 14:15

  och kisse!   

Av linnea eriksson - 19 april 2012 11:19

woop woop! sitter hemma  och kollar på scoobydoo  är hemma idag hade så jävla ont i magen i morse. inget att säga. får ligga hemma o kolla på pewdiepie idag. imorn ska jag till bertil och lisamaja o sova där. i falun. det blir kul får se vad vi hittar på  

inte kul ova sjuk.  

 

fml

Av linnea eriksson - 18 april 2012 20:41

hejhej. blir ett litet snabbt inlägg bara för jag mår inte speciellt bra. mår illa o hade feber på eftermiddan  sen har jag ju lite ont i armen sen igår och ögonen svider som fan. menmen inte mkt o göra åt. har älskling hos mej iaf.  får se hur jag mår imon. mår jag inte bra så blir det ingen skola. men det får vi se imon. woop woop!

litet tipps på vad man kan göra med skjortan. som jag hittade på en annan tjejs blogg 

       

jag testade så fort jag såg det. älskling trodde det var en klänning    

Av linnea eriksson - 18 april 2012 07:56

har sovit as dåligt i natt. vet inte varför och som vanligt så kommer man upp sent på morgonen. nu hinner jag intesätta i löshår och jag har för ont i ögonen för att sminka mej. 13 min till bussen går.  måste hinna klä mej oxå.. orkar inte med skolan. har två lektioner matte och sen idrott idag. ont i magen har jag oxå. men jag är tvungen att sticka till skolan. woop woop! 

AJ!

Av linnea eriksson - 17 april 2012 14:20

hallå kom precis hem från vårdcentralen. först i morse så försov vi oss så vi gick upp tio i 8. som tur va så skulle jag inte sätta i löshår eller sminka mej för jag skulle va i köket idag. sen när jag skulle gå till bussen så kom jag på att jag kanske borde ha plånboken med mej ifall jag skulle behöva visa legg. sen gick jag till bussen mamma sa att bussen är säkert sen för att det snöar men nej exakt 08.06 kom bussen och då hade jag inte hunnit ner än så jag missade den. de va ju bara o gå hem igen och vänta på nästa buss som gick 08.36 sen kom jag till skolan fick skära lite grönsaker sen stå i cafeterian. sen upp o få bedövnings salva på armen. gå tbx till skolan. då fick jag servera mat. sen kom pappa o hämta mej så åkte vi upp igen till vårdcentralen. la mej ner så började de skära i min arm. dom fick inte ut p-staven och efter en halv timme gick bedövningen ur. då fick jag lokalbedövning som sved som fan! sen tillslut fick de ut den. det tog ju bara 55 min.. nu när jag kom hem så låg älskling i min säng och sov. hade ingen aning om att han var hemma   han måde tydligen inge bra så han hade åkt hem till mej vid lunch. tycker så synd om han    älskar dej mest av allt älskling woop woop!     

 

Av linnea eriksson - 16 april 2012 19:03

ligger och lyssnar på musik. kanske borde göra lite mat snart. och beroende på vädret så ska jag förhoppningsvis ut o springa   inte hänt så mkt idag vi fick sluta en timme tidigare för att vi va bara typ 10 st idag    de va ju iaf skönt o komma hem vid 2. imon är det kök. då ska jag vara i matsalen och göra mat till skolan. ska även till lasarettet imon och ta ut min p-stav. äntligen! först bedövning kl 11 sen ta ut den kl 1 så blir väldigt spring fram o tbx till skolan   aja inte så mkt o göra åt.. älskling kommer vid tio sen ska jag väll sova. woop woop! 

bra låt!   

Av linnea eriksson - 16 april 2012 10:48

hallå! sitter i skolan och gör inget speciellt. när man vaknade i morse så hade jag inte bara försovit mej 40 min det hade kommit snö oxå.. kul. det var bara o ta på sej löshåret o slänga i sej kaffet och sticka till skolan. på morgonen fick vi duka för buffe´i restaurangen. sen frukost och nu ska man jobba med det man ligger efer med eller jobba matte. jag orkar inte kan det inte gå fortare till sommarlovet. 

bild på resultatet av min systers hår.

syns inte så bra. menmen..   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards