nemo

Alla inlägg under mars 2012

Av linnea eriksson - 28 mars 2012 20:30

ligger framför tvn med älskling o kollar finalen av sveriges mästerkock   idag har jag vart i skolan. när jag gick till idrotten så regnade det på vägen tbx till skolan så regnade det ännu mer... sen åkte jag hem till älskling va ensam i typ en kvart innan han kom sen och då la vi oss och kollade på prinssesan och grodan   sen grillade vi och det blev super gott! det gjorde hans föräldrar bra  sen va vi ute och gick o nu ligger vi här   woop woop!    

Av linnea eriksson - 28 mars 2012 07:32

hallå snart skola. matte o  idrott idag så jag tar inte med mej datorn till skolan. sen åka hem lite o sen till älskling o grilla      

Av linnea eriksson - 27 mars 2012 21:32

hejhej! har inte orkat blogga tidigare idag och inte haft tid heller.  idag har jag vart i köket så har varken sminkat mej eller satt i löshår idag. va väldigt stressigt att stå i luckan och ta emot bongar o hålla reda på hur mkt mat som skulle fram. sen efter skolan åkte jag till stan mrd älskling och gick till umo men det var stängt på grund av möte. årkade inte stå o vänta där eller på stan en halv timme så vi åkte hem till mej. sen satte jag i löshåret och packade lite grejer och åkte hem till älskling så nu ligger jag är i hans säng och myser framför erik och mackan och ska snart sova. woop woop!     

Av linnea eriksson - 27 mars 2012 21:32

hejhej! har inte orkat blogga tidigare idag och inte haft tid heller.  idag har jag vart i köket så har varken sminkat mej eller satt i löshår idag. va väldigt stressigt att stå i luckan och ta emot bongar o hålla reda på hur mkt mat som skulle fram. sen efter skolan åkte jag till stan mrd älskling och gick till umo men det var stängt på grund av möte. årkade inte stå o vänta där eller på stan en halv timme så vi åkte hem till mej. sen satte jag i löshåret och packade lite grejer och åkte hem till älskling så nu ligger jag är i hans säng och myser framför erik och mackan och ska snart sova. woop woop!     

Av linnea eriksson - 26 mars 2012 19:11

hallå sitter och äter kex och kollar på pewdipie live!   http://sv.twitch.tv/pewdiepie . nyss gjorde jag kyckling soppa som blev så jävla äcklig   hoppas älskling och mamma överlever när de äter   aja klart de gör. nu ska jag fortsätta kolla och vänta på att älskling kommer och lägger sig   woop woop! 

Av linnea eriksson - 26 mars 2012 16:43

tangentbordet cpar skriver mer senare. nu pewdiepie!  

pussis     

Av linnea eriksson - 25 mars 2012 17:12

sitter framför datorn med älskling. idag har jag färgat håret på han och becka.  va till elgiganten och köpte en locktång till mej och sen har vi vart ute och gått oxå   är så jävla härligt väder ute    imon är det skola igen. jah har nationellt prov skriftligt i svenska på första lektionen imon. kommer nog gå bra. hoppas jag... ikväll ska jag och älskling städa mitt rum. det behövs verkligen! och det är ju inte bara jag som bor här så han får hjälpa mej. sen blir det väll o mysa framför tvn o kolla på how i meet youre mother ikväll  

 

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards