nemo

Alla inlägg under mars 2012

Av linnea eriksson - 24 mars 2012 17:44

hallå! har vart till kupolen idag med älskling. hanna och emilia var oxå där. och robin men han försvann helt plötsligt  jag köpte ett par trosor för 49 kr sen köpte jag inget mer. jag hittade ingenting jag ville köpa   sen harjag och älskling och becka vart ute o gått.  älskling köpte ostbågar så de slutar väll som förra helgen att jag äter upp hela påsen själv. jaja just nu sitter vi och kollar på barnpogram och snart ska jag göra potatisgratäng  woop woop!

   

Av linnea eriksson - 23 mars 2012 22:28

så sjukt nöjd med mitt löshår som jag köpte idag  och på väg hem när jag hade hämtat de så gick jag förbi ett solarium och var bara tvungen o sola lite. hehe o imon blir de kupolen. jag ska bara slösa pengar hela tiden. så snart är jag väll pank igen   men jaja så kan det va  

     

Av linnea eriksson - 23 mars 2012 13:19

äntligen är det helg. slutade precis. nu ska man bara vänta på bussen hem som går 10 i 2. suck.. sen hem och vänta på älskling och erik? vi ska tydligen bleka eriks hår idag. blir nog bra. sen får man ju se var man sover ikväll.

är så glad har gått ner nästan 3,5 kg   imon är det lördag då får jag äta vad jag vill    

Av linnea eriksson - 23 mars 2012 07:52

 

Av linnea eriksson - 22 mars 2012 21:49

så trött. snart lägger jag mej o håller om älskling för att somna. skola imon. samhällskunskap sen slutar jag. skönt med helg sen.  vet inte vad jag ska skriva om. några tipps? 

iag har jag iaf inte gjort något speciellt har vart hemma och tagit det lungt gjort mat och bakat. målat ägg med mamma.   lite tidigt kanske är ju ett tag kvar till påsk. längtar efter påsklovet. 

dags att sova gonatt!

Av linnea eriksson - 22 mars 2012 12:15

sitter och äter lchf pizza med mamma. gott blev det! 

blir tyvärr ingen bild just nu på den för min dator cpar. jag skickar bilder till datorn men sen hittar jag dom inte.. datorn bytte bakrundsbild av sig själv oxå...

   

Av linnea eriksson - 22 mars 2012 08:49

idag när jag vaknade hade jag så ont i magen så jag stannar hemma från skolan. ligger och myser med syrrans kisse.  är ensam hemma. älskling kommer hit när han slutat.

har inget o skriva om  så jag skriver väll senare. woop woop så länge!


maxi som sover så sött. jag tog inte den här bilden från min systes facebook      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards