nemo

Alla inlägg under mars 2012

Av linnea eriksson - 19 mars 2012 12:33

hejhej! äntligen har jag fått tbx min dator!!  sitter på golvet i skolan och väntar på att lektionen börjar. sista lektionen sen slutar jag. då ska jag hem och hämta lite saker sen ska jag åka till älskling och sova hos han.vet inte vad som händer mer idag men jag kommer nog på nått. woop woop.  

   

Av linnea eriksson - 18 mars 2012 21:55

ligger och kollar på tv med älskling. har vart hos han idag när de firade han. en kompis och jag har beställt löshår idag. blir skönt o "ha" långt hår igen   imon är det skola igen. varför ska helgerna gå så fort?  så ska väll snart sova men först blir det lite pewdiepie  gonatt!   

Av linnea eriksson - 18 mars 2012 12:43

hallå! idag ska jag hem till älskling på kalas. han fyller år på tisdag så hans familj ska fira han idag. idag har jag inte gjort så mkt typ fixat mej o så. snart ska jag äta. har inte mkt o skriva så skriver väll ikväll igen      

älskar dej älskling 

Av linnea eriksson - 17 mars 2012 20:40

Sitter i min systers rum och kollar när hon ränsar sina kläder. kisse är oxå med   och älskling sitter i mitt rum och kollar på family guy. Idag har jag och älskling städat mitt rum så nu är det jätte fint och sen var vi till dollar store och köpte ljus och juice. 5 liter för 20 kr   ska väll snart gå o lägga mej breve älskling och mysa med lite ostbågar. Har ju på lördagar att jag får äta va jag vill annars är det lchf som gäller.      

Av linnea eriksson - 17 mars 2012 13:08

hallå! idag är det tråkigt väder ute så blir o va inne o mysa idag. just nu ligger jag i min säng och myser med kisse. kollar på barnkanalen oxå    Ska vara med älskling som vanligt oxå vet inte vad vi ska göra idag men vi hittar nog på nått       

Av linnea eriksson - 16 mars 2012 17:33

hejhej! idag har jag vart på stan med min syster emilia och julia. emilia pratade hela tiden och sa att jag var konstig men man kan ju undra vem det var som va konstig egentligen. sen kom älskling som tur va. sen gick vi runt på stan och träffa människor. och hela eftermiddan va gick jag och bar på hannas jävla kudde som hon gjort i slöjden jag va tvungen att ta hem den oxå o säga till mina föräldrar att dom fick de så jag sa till dom att jag gjort den   nu sitter jag hemma och ska snart dricka kaffe    

Av linnea eriksson - 16 mars 2012 07:34

sitter i min systers rum och väntar på att jag ska gå till bussen. ska fixa håret innan oxå. kort dag i skolan oxå hoppas jag slipper va med å matten för jag är klar med kappitlet   just nu står min syster och frågar om jag vill ha hennes kläder som är för små. om dom är för små för henne så kan ju inte jag heller ha det så då frågade hon älskling ist om han ville ha hennes för små leggings    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards