nemo

Alla inlägg under mars 2012

Av linnea eriksson - 15 mars 2012 18:42

Sitter hemma och gör skolarbete om Venedig. Har ig varning på historian för lärarn har inte fått 2 arbeten. jag kollade min msn och jag hade skickat det den 26 januari det är ju snart 2 månader sen så fick skicka det igen då. Skulle vart ut och gått men becka orka inte. har redan gått fram och tillbaks till skolan idag från älskling så jag klarar mej nog. är så glad vägde mej idag har gått ner 3 kg. Har ju ätit lchf mat nu nåra veckor så det är bra att det ger resulltat  

men ska fortsätta plugga nu. woop woop!    

Av linnea eriksson - 15 mars 2012 07:40

Gomorron! sovit gott? det har jag iaf  jag gick o la mej 10 och vaknade 7 skönt att sova länge. nu ska jag snart till sklolan. lång dag! går till 4  sen vet jag inte vad som händer.  

Av linnea eriksson - 14 mars 2012 19:38

hejhej! sitter framför älsklings dator o äter lite kex.idag har jag vart i skolan sen har jag färgat håret och vart ute och gått. jag becka och älskling skulle tävla vem som kunde springa 400 meter fortast och efter 30 meter kanske så rasa älskling för han skulle vara cool och springa baklänges. men ist så rasade han och slog i bakhuvudet   och tröjan gick sönder. Duktig han är. men jag blev iaf nöjd med håret!  

   

Av linnea eriksson - 14 mars 2012 07:38

gomorron alla! snart ska man sticka till skolan. matte två gånger sen idrott och sen är det nationellt prov i svenska. sen ska jag nog dra in till stan o vänta på älskling. eller så sticker jag hem till han direkt och väntar där. eller... aja. 

just nu sitter jag o trökar bussen går kvart över 8 eller om jag går till skolan.

mer i kväll ni får ha en trevlig dag! woop woop!

Av linnea eriksson - 13 mars 2012 18:25

hejhej! ligger hemma hos älskling och kollar på Pewdiepie   Min dator är på lagning så lånar älsklings. eftersom den är trasig så kommer jag inte kunna skriva här så mkt men jag försöker att iallafall göra ett inlägg om dagen. vet inte när jag får tillbaks den heller.   hoppas snart. idag har jag haft servering i skolan. Inte så jobbigt jobbigast är när man ska duka och diska. men det gick bra iallafall tycker jag är riktigt fin i mina serverings kläder!

 

Av linnea eriksson - 12 mars 2012 09:21

sitter i skolan och skriver. måste lämna in ett papper om vad jag ska prata om på nationella provet i svenska. de skulle redan vart inne för längesen och nu får vi inte gå någonstans fören vi är klara. Jag ska prata om svartsjuka och besatthet. kom inte på nått annat och det stog i förslagen  

   

Av linnea eriksson - 11 mars 2012 21:58

hallå! börjar blogga här istället för på devote för bloggarna blir mkt snyggare här. Det var min syster som tippsade för hon har oxå bytt hit. Hoppas ni kommer vilja läsa min blogg nu ska jag och älskling lägga oss och kolla på film. god natt så hoppas jag  att ni har en trevlig kväll det ska iaf jag ha.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards